2019. augusztus 13., kedd

Amazon Sims: Sentinel


Az első képregénye megjelent: 2019-ben

Egyéb információ:
Szereti a fantasy, krimi, horror és a misztikus történeteket.
Kedvenc Simsorozatai:
Titkok és a Zombie Hunters – Outcast four.
Kedvenc Simnovellái és rövid képregényei:
Titkok különkiadásai, The Lost Hero, Ametiszt és a Police Story Simnovellák.

Bemutatkozás:

„Sziasztok, Attila vagyok!
Évek óta nyomon követem az Amazon Sims oldal munkásságát. Azért csatlakoztam ehhez a közösséghez, hogy én is történeteket, képregényeket publikálhassak nektek. Az első itt megjelent képregényem a Devil's Hill volt. Ezen kívül még sok más projekten dolgozom. A hobbijaim közé tartozik: a rajzolás, képregény készítés. Szeretem a sorozatokat: A Trónok harcát, Lucifert és még sok mást. Milyen témák foglalkoztatnak? 
Ilyen például: Van-e élet a halál után? Létezik-e még olyan életforma, civilizáció, ami hasonló a miénkhez?
Röviden és tömören ennyi lenne rólam. Köszönöm, hogy ennek a közösségnek a tagja lehetek!”


Megjelent alkotásai:
Közös project:

Campus Life (2019.-)

Képregénye:

Devil's Hill (2019.)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése