2019. szeptember 24., kedd

Interjú: Üdv köztünk Sentinel!

Sziasztok!

Hosszú idő után újra itt vagyok, hogy kérdéseket tegyek fel az eddigi történetekről és érdeklődjek ki min dolgozik éppen. Az első alanyom Sentinel, aki idén először küldött be hozzánk egy rövid történetet és ezzel új tagként mutatkozott be a közösségünkben.

Kedves Sentinel, örülünk, hogy csatlakoztál hozzánk és megleptél minket egy képregénnyel: Devil's Hill címmel. Kérlek, mesélj egy kicsit róla: mi ihlette? Volt-e segítséged?

Sentinel: Az Amazon Sims főszerkesztője segített nekem az egyedi tartalmak összegyűjtésében. A többi teendőben magam jeleskedtem. A történetet egy rémálom ihlette. Nagyon megrázott, nehezen tudtam kiverni a fejemből. Főleg azt, hogy egy nő voltam az álmomban. Majd arra gondoltam, hogy ebből lehetne egy novella vagy esetleg egy képregény.


Rémálom ihlette? Ilyenről még nem olvastam. Nagyon érdekes. De abban egyetértek a többiekkel, hogy ez a képregény a többihez képest nagyon más volt. A címből azt hittem egy ismert legendát fogsz feldolgozni. Most milyen történeten dolgozol?

Sentinel: Január óta a Save My Soul c. sorozatomon dolgozom. Ehhez írtam egy rövid vázlatot. Abban biztos vagyok, hogy ezek is képregények lesznek.

Hol tartasz most? Mikorra tervezed beküldeni hozzánk?

Sentinel: A kiegészítő történet vázlata elkészült, már dolgozom dialóguson.  Egy vagy két hónap alatt tervezem leillusztrálni. A sorozat vázlatával megakadtam. Még nem tudom hogyan végződjön, de már van öltetem a folytatásához. Ami szintén egy képregénysorozat lenne. Az illusztrálásukat egyszerre tervezem megcsinálni. Ha idén nem készülnének el, akkor jövőre mindenképpen megszeretném jelentetni az Amazon Sims oldalon.

A csoportban megosztottál egy fantázia képet, amiről azt írtad, hogy megihletett. Ezen mintha kettő varázsló harcolna egymással, vagy tévedek?

Sentinel: Egy varázsló és egy harcos. Én így láttam és ez adata az ötletet: A sorozatnak három főszereplője van: egy varázsló és egy harcos, gyerekkoruk óta ismerik egymást. Barátok, akik együtt próbálják valóra váltani az álmaikat. A harmadik főszereplő egy varázslónő, aki a sorozat közepén  jelenik meg. Még sok dologban nem vagyok biztos, ezért nem szeretnék többet írni róla. Amint elkezdem illusztrálni, mutatok a szereplőkről képeket. A sorozathoz kapcsolódó rövid képregény a varázslónő életéről fog szólni.

Köszönjük az információt! Én és a többiek január óta várjuk a fejleményeket. Az eddigi beszélgetésekből arra következtettünk, hogy a te készülő sorozatod fog először premierezni. Melyik korosztálynak szánod?

Sentinel: Munka és a magánéletem mellett lassan haladok vele. Annyi biztos, hogy nem a kicsiknek. Eredetileg az Amazon Sims oldalra tervezem, de amint el fog készül látni fogjátok, hogy tartalmilag melyik oldalon lesz majd a helye. Én a tizenkét éven felülieknek szánom.

Köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre! Izgatottan várjuk az új történeteidet is.

Kérdezett: Erika
Válaszolt: Sentinel



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése