2019. november 15., péntek

Interjú: Mi újság veled T&M?


Sziasztok!
Erika vagyok és azzal a céllal tértem vissza, hogy hírt hozzak nektek: min dolgozik jelenleg az írópáros, Tündi és Marcsy.

Ugyebár a Fairy Tale sorozat befejezésekor lehetett érzeni, hogy a történet még nincs lezárva. Leginkább onnantól jönnek majd az izgalmak. A kérdem az, hogy mikor?

Tündi:
Erre a kérdésre nem könnyű válaszolni, mert mind a kettőnk életében hatalmas változás történt. Férjhez mentünk. A nyarunk is mozgalmas élményekkel teli volt. Inkább idén ősztől tudtunk úgy foglalkozni az oldallal, hogy annak nyoma is legyen. Nem mondtunk le a második évadról. Apránként írjuk össze az ötleteinket, melyből később megszülethetnek a második évad epizódjai.


Sok boldogságot kívánok nektek! Nyáron sokat írtál egy új rövid történetről, mellyel foglalkoztál. Kérlek, mesélj róla!

Tündi:
Mivel nagyon szeretem a tündéreket, ezért miről is szólhatna a történtemen? Hát persze, hogy a tündérekről! Próbáltam a fantáziát kombinálni a krimivel. Így született meg az új történetem a Charlie menyasszonya. Annyira megtetszett, hogy tovább gondoltam. Van egy szép tartalmas vázlatom, de még gondolkodom a befejezésén. Szeretnék ebből később egy sorozatot is. A legnagyobb nehézségem az, hogy ez az első illusztrálásom. De bevallom, nem sietem el a képek készítését. Mivel közeleg a karácsony, így az a történetem háttérbe szorult és Marcsival egy közös történettel készülünk.


Nem is tudtam, hogy ennyire szorgalmas voltál, hogy még egy sorozat terved is van. Ennek nagyon örülök. Meséljetek a karácsonyi történetetekről! Ki fogja leillusztrálni?

Marcsy: 
Tündinek volt egy ötlete, illetve egy konkrét történet címe. Ehhez kellett kitalálni egy sztorit. Egyedül nem nagyon boldogult, így társultam hozzá idén (is), hogy alkossunk valamit együtt. Tavaly jó volt egy sorozaton és egy rövid folytatáson vele együtt dolgozni. Nagyon hiányzott nekem ez az élmény.

Tündi:
Marcsival sikerült közösen megírnunk a történet vázlatát. Kyra nem régiben elkészítette a szereplőket. Ami biztos, hogy ez is egy képregény lesz, mint a Charlie menyasszonya. A képek szerkesztését Caspian elvállalta. Nekem lesz a feladatom leillusztrálni. Ez egy rövidebb történet lesz, így hamarabb fogok vele végezni. Amit tudni kell róla: hogy ez egy szerelmes történetet foglal magába: egy ember és tündér szerelmét. Reméljük, sokaknak meg fog tetszeni, mint a Fairy Tale sorozatunk.


Szerintem ti sikeres írói/ írópárosai vagytok az oldalnak. Sokan követték, olvasták a fantázia sorozatotokat. A tavalyi karácsonyi pályázatotok is népszerű volt. Marcsy, te mostanában min dolgozol?

Marcsy:
Én idén a magánéleti elfoglaltságaim miatt úgy döntötten nem lesz egyéni pályázatom. Inkább segítek másoknak és ihletet gyűjtök jövőre. Szeretek Tündivel együtt dolgozni, nem is volt kérdés, hogy vállalom vagy sem. A karácsonyi pályázaton kívül idén más nem lesz.

Köszönöm, hogy válaszoltatok a kérdéseimre! Sok sikert és további jó munkát kívánok nektek!


Kérdezett: Erika
Válaszolt: Tündi és Marcsy

Készült: 2019. október 19.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése