2018. március 26., hétfő

Interjú az új Simnovella íróval


Helló mindenkinek!

Jack vagyok és örömmel jelentem be, hogy idén egy új aktív Simnovella írót köszönthetünk a közösségünkben!

Lesley M. már három novellát tudhat a keze nyomának, ebből az egyik egy velem együtt készült Simnovella. A közös munkánkat hamarosan olvashatjátok az oldalunkon!
Ebben a kérdezz-felelekben arra vagyok kíváncsi: miképp talált ránk, mi ösztönözte őt, hogy csatlakozzon hozzánk?


A barátnőm mesélt az oldalról. Az utóbbi két évben kezdtem el sűrűbben látogatni az oldalt. Tetszik az oldal és szimpatikusnak véltem a szerkesztőséget. Ezért döntöttek úgy, hogy csatlakozom.

Miből nyersz ihletet?

Változó. Sokszor egy-egy beszélgetés indítja be a fantáziámat. Amikor az álmokról beszélgetünk. Legutóbb elég volt egy rövid elképzelés is, hogy adjak hozzá ötleteket.

Jó volt veled dolgozni A nyuszilányon. Szép kerek történet lett belőle a végén.
A bemutatkozásodból nem sokat tudtunk meg rólad. Van valami amit megszeretnél osztani velünk?


Nem akartam olyan dolgokat leírni, ami még meg se történt. Komoly változások előtt állok. Hamarosan megnősülök. Ha van rá lehetőség, a jövőben szívesen változatok rajta.

Gratulálok! Sok boldogságot kívánok! Természetesen lehetséges.
Milyen történeteket tervezel még írni, publikálni nálunk?


Köszönöm!

Amikor csatlakoztam, akkor kizárólag a felnőtteknek szerettem volna írni. Most A nyuszilány Simnovella után, szívesen írnék a gyereknek, a fialtabbaknak is. Megtetszett a közös alkotás. Szívesen becsatlakoznék akár más írókhoz is. 


Személyes tapasztalatom, hogy ketten könnyebben, hatékonyabban lehet alkotni: jobban odafigyel az ember a részletekre. Minél többen dolgozunk, annál nehezebb, lassabb a folyamat. Tökéletes pedig sose lesz, mert mindig akad valaki aki talál benne valami hibát. A mi esetünkben, szerintem mi egy jó páros voltunk.  Te hogy érzed?

Nekem is tetszett. A másik oldalát, az illusztrálás részét ennek még nem tapasztaltam. Szívesen kipróbálnám. Azt is, milyen ha többen írunk meg egy történetet. Én nagyon élveztem. Amikor bizonytalan vagyok, jó átbeszélni valakivel a dolgokat. Fantasztikus volt közösen ötletelni!

Örülök, hogy te is pozitívan emlékezel vissza róla. A másik kettő Simnovellát azt egyedül írtad, vagy volt segítséged?

Igen, volt segítségem mindkettőnél. Az oldal főszerkesztője.

Úgy tudom, elvállalta az illusztrálásukat. De sajnos tavaly egyikre se volt ideje, hogy leillusztrálja. Csalódott vagy?

Nem vagyok csalódott. Ez idő alat sikerült megismernem az oldalt és látni, ki milyen munkát végez. Ragaszkodtam Kyra munkájához, az ő segítségéhez. Annyit még hozzátennék, hogy ő nagyon aktív munkát végez az oldalon. Megértem, ha az én kérésem már sok volt neki.

Eredetileg úgy volt, hogy a Celia Simnovella még az előző évben fog premierezni.
A történetem főszereplője az Amazon Sims + oldalon sokszor szerepelt a profil és borítóképeken. Nekem már ez is sokat jelentett. Örültem, hogy láthatom. 


Kyrával miről beszélgettetek? Melyik szériával fogja leillusztrálni őket?

A Celia Simnovella már biztos a The Sims 4-el. Neked köszönhetően a közös Simnovellánk szintén ezzel a szériával lesz látható. A kígyó bőre alatt című novellámról először azt írta, hogy a The Sims 3-al, de mostanában megjelent egy dzsungeles kiegészítő... Így lehetséges, hogy az is a negyedik szériával lesz leillusztrálva.

Szerintem a Jungle Adventure játékcsomagra gondolsz. Reméljük, hogy Kyra mihamarabb felépül és folytatni tudja az oldalon is munkát. Én már nagyon várom a premiereket. További jó munkát kívánok neked!

Köszönöm, viszont! Kyrának pedig jobbulást kívánok!


Kérdezett: Jack
Válaszolt: Lesley M.

Készült: 2018.03.26.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése