2017. november 8., szerda

Amazon Sims: S.Sab



Első Simnovellája megjelent: 2017-ben

Bemutatkozás:

„Sziasztok!
S.Sab néven írok. Nagyon régóta játszom már a The Sims-sel,
én a második szériával kezdtem, de legtöbbet a 3.-al játszottam.
Mikor az tönkrement (sok egyedi tatalom, stb.), akkor kezdtem el játszani a The Sims 4-el.
A történeteimet egyedül írom és illusztrálom. Ritka, hogy történetet írok, ugyanis időm nem igazán engedi. A sport és a suli mellett kevés időm van, szabadidőmben, hétvégenként is nagyrészt barátomnál vagyok (ő a szőke fiú a "Just a Moment" című hosszú Simnovellámban, tehát a történet létező személyeket mutat be), szóval csak nagyon ritkán játszom.
Leginkább a dráma és a romantikus stílust kedvelem, de bármilyen témában szívesen írok. A fantasyt is szeretem. Kritikákat, véleményeket írhattok!
Köszi”

Interjú:
Hamarosan!

Megjelent alkotásai:

Simnovellái:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése