2017. október 25., szerda

Amazon Sims: Tündi


Szerkesztő és író: 2014.január 16.-
Első Simnovellája megjelent: 2017-ben

Egyéb információ:
Szereti a fantasy történeteket
Az oldalon a kedvenc Simsorozatai: 
Light and Darkness, The Hunter

Bemutatkozás:

„Sziasztok!
Tündi vagyok, ezen a néven írok és szerkesztek az Amazon Sims oldalon.
Nagy megtiszteltetés számomra, hogy Kyra bevett a csapatba 2014-ben.
Őt még régebbről ismerem a „régi” The Sims Hungary oldalról. Aktívan követtem a Hellsing – The Dark City és a Heritage című sorozatait.
Első közös alkotásom vele (és a többiekkel) Az Amour Sucré sorozat. Azóta sajnos évekig nem foglalkoztam az írással...
Nagyon szeretek olvasni, rajzolni (tündéreket, virágokat és ruhákat tervezek) imádom a fantasy történeteket. Ezért is írtam az Emlékeimben Örökké című fantasy novellámat. Amelyben Kyra nagy segítségemre volt. Én a The Sims második szériáját ismerem. Nagyon régen játszottam vele...
Meglepő, de nekem nem tartozik a hobbim közé az írás (még). Amikor írok, akkor azért írok, mert elszánt vagyok, vagy épp megjött az ihletem. Ha még írni fogok, akkor az valószínűleg: fantasy, romantikus történet lesz.

Köszönöm az eddigi biztatást és a segítséget!”

Interjú:
Interjú Tündivel - A visszatérés
Személyes élmények a csapatmunkáról (2018.)
Mi újság veled T&M? (2019.)

Megjelent alkotásai:

Közös projektjei:

Amour Sucré – A fogadás (2014.)
Amour Sucré – Vakáció (2014.)
Fairy Tale (2018.)
Fairy Tale - Karácsonyi rejtély (2018.)
Az én főnököm (2018.) → Amazon Sims +
Campus Life (2018.- )
Jégtündér (2019.)

Simnovellája és képregénye:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése