2021. szeptember 21., kedd

Interjú: Vajon milyen képregénnyel készül Tündi és Sentinel?

Sziasztok!

Erika vagyok. Hosszabb kihagyás után, újra felkerestem a közösségünk íróit, hogy megtudakoljam ki milyen történeten dolgozik éppen. Nem olyan régen jutott el hozzám a hír, hogy újabb kettő író készül egy közös képregénnyel. Sentinel és Tündi eddig még nem dolgoztak együtt. Kíváncsian várom, milyen válaszokat adnak a kérdéseimre.


Sziasztok! Jó régen nem olvastam tőletek kommenteket, beszámolókat. Mi újság veletek, milyen történeten dolgoztok?

Tündi:
Szia! Természetesen, egy újabb fantázia történeten. Fantázia lények fognak benne szerepelni. Ez a képregény az Amazon Sims+ oldalon fog premierezni és az illusztrálás miatt 18 éven felülieknek fogjuk ajánlani.

Sentinel:
Szia! Örülök, hogy felkerestél. Ahogy annak is, hogy Tündi segített nekem egy történet ötletet kidolgozni. Eleinte embereken gondolkodtam, akik újra valamilyen formában kapcsolatba lépnek egy képzeletbeli lénnyel... Tündi felhozta az ötletet, hogy az emberek helyett szerepelhetnének benne tündérek. A The Sims 4 játékban még nem készítettem tündéreket. Azonban nagy hasznát fogom venni az Amazon Sims Studio oldalon a gyűjteménynek.


Érdekesen hangzik. Én egy hasonló történetre számítok, mint amilyen a Devil's Hill képregényed volt. Nagyon megrázónak és tanulságosnak. Ami nekem is egy régi monda, legenda feldolgozásnak tűnt.

Sentinel:
Igen, hasonló az elképzelés. Most sem egy hírhedt monda, legenda ihlette. Aki hasonlóságot talál benne, az csupán puszta véletlen. Nem olvasok ilyesmiket. Tündivel a hétköznapokból merítettünk ötletet. Valami tanulságos, elgondolkoztató történet volt tervben. Most az illusztrálásnál nem szeretnék visszafogott lenni. Mivel erotikus illusztrálások is lesznek benne.

Mi lesz a képregény címe? Mikorra várható?

Tündi: 
Sokat gondolkoztunk rajta. A történetben egy helyszín lesz középpontban. Sőt, egy szörny is szerepelni fog benne. Jobban nem szeretném részletezni. Mi „A Fehér szoba és a szörny” címet választottunk neki. Jövőre szeretnénk ezzel pályázni. 

Nagyon tetszik. Remélem, a megjelenésig nem fogjátok meggondolni magatokat. Nekem máris beindította a fantáziámat. Köszönöm, hogy válaszoltatok a kérdéseimre.
Nagyon várom a képregényt, addig is jó munkát kívánok nektek!

Készült: 2020.11.20.
Kérdezett: Erika
Válaszolt: Tündi és Sentinel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése