2020. április 21., kedd

Interjú: Last of the Paradise, avagy mikor jön a folyatás?


Sziasztok!
Erika vagyok. Visszatértem hozzátok egy interjúval. Mégpedig Kyra legújabb fantázia sorozatáról hoztam nektek információkat.

Erika: Szia, Kyra! Úgy örülök, hogy visszatértél egy új saját sorozattal. Én nagyon rövidnek tartottam és a kaland lezárását, túl gyorsnak. Szándékosan „zártad le” így Zahira kalandját?

Kyra: Szia! Igen, szándékosan. Mert már régóta azt terveztem, hogy a sorozat kap egy rövid folytatást. A sorozatban voltak érzelmek, de a folytatást sokkal jobban ki szeretném dolgozni. Ott leginkább a romantika kap főszerepet.

Erika: Akkor lényegében hamarosan kapunk tőled egy romantikus történetet is. Én tűkön ülök, hogy elolvashassam. Nagyon érdekel, kivel kerül Zahira romantikus kapcsolatba. Ahogy téged ismerlek, nem fogsz most erről spoilerezni.

Kyra: Nem bizony. Annyit elárulhatok, hogy lesznek új szereplők és a régiek közül is fel fog tűnni a történetben egy-egy karakter.

Erika: Mikor írtad ezt a történetet?

Kyra: Pontosan nem emlékszem rá. Gyerekkoromban nagyon sok történetet írtam. Kb. 2010 óta kezdtem el a szereplőket a The Sims játék szériákkal lemodellezni. A mentéseimet elnézve valamikor 2014-ben gépeltem le. Éveket várt illusztrálásra. 



Erika: Emlékszem hamarabb premierezett volna a sorozatod. De még javában futott a lányok sorozata a Fairy Tale. Miért nem indítottad útjára?

Kyra: Nem akartam, hogy egyszerre kettő fantasy sorozat fusson az oldalon. Én jobban szeretem a változatosságot és szerintem az oldal látogatói is. Minél több történet van, más-más világban, műfajban játszódik, annál több lehetőség van válogatni. Én ezek alapján döntöttem így. Az olvasók leginkább a romantikus és az idősebb korosztálynak szóló történeketeket keresik, olvassák. De jó látni, hogy a régi történteket is felkeresik. Minden évben felmérjük egy-egy kérdőív segítségével, az igényeket és az alapján szervezem meg, állítom össze a premierek listáját.

Erika: Értem. Ezeket a sorokat olvasva (is) látom, mennyi munkád van ezekben. Csodálom, hogy ennyi év után is, még rengeteg energiával és lelkesedéssel rendelkezel. Hogy csinálod, mi a titkod?

Kyra: Úgy, hogy hobbiként tekintek erre. Szeretem, érdekel, ahogy van rá időm, csinálom. A kreativitás az, ami ki tud igazán kapcsolni, elterelni a nehéz hétköznapokról a gondolataimat. Én naptárban vezetem, mikor hol vagyok, mit kell csinálnom és ezt is így vezetem. Be van osztva minden teendőm. Természetesen itt vagyok ti is, akik segítenek nekem ezeket megvalósítani. Köszönöm szépen, hogy még mindig itt vagytok velem és bírjátok a „tempómat”.

Erika: Szívesen, de én ebből a tortából csak egy kicsi szeletet szeltem magamnak. De igyekszem minél több projektben részt venni, segíteni nektek.
Visszatérve a sorozatodhoz. Lesz második évad?

Kyra: Nem tervezem. Szerintem idén nyáron egy rövid képregénnyel le is zárom Zahira kalandjait. Nem tudom mikor lesz megint újra saját sorozatom, mert jelenleg mások sorozat ötleteit segítem, hogy mi hamarabb elkészüljenek és olvasni lehessen őket.

Erika: Én szívesen olvastam volna még többet Zahiráról és arról a rejtett világról. 
Jelenleg kiknek segítesz?

Kyra: Sentinelnek vagy egy jó sorozat ötlete. Azóta már kitalálta és kidolgozta, hogy lesz kettő előzmény története. Azokhoz is készülnek a szereplők. Lesley-nek és neked volt pár hónapja egy ötletetek. Fantasztikus vázlat volt, amit küldtetek. Jó volt olvasni. A szavazáson is látszott, hogy sokakat érdekel. Most nyárra tervezzük ezt megvalósítani. Szereplők megvannak, mindenki szépen megcsinálta azt, amit bevállalt. Én még a helyszínekkel tartozom. Az a ciki, hogy még mindig nem tudjuk ki fogja ezt leillusztrálni. Mondjuk, lehet, lenne rá időm. De még meglátom, hogy alakul a továbbiakban magánéletemben a teendőim.

Erika: Szerintem sokan örülnének neki, ha bevállalnád. Nagyon szépen illusztrálsz. Köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre! További jó munkát kívánok neked!

Kyra: Köszönöm és felkeresést is!

Készült: 2020. 04.20.
Kérdezett: Erika
Válaszolt: Kyra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése