2017. december 15., péntek

Üdv köztünk Caspian! (Interjú)

Sziasztok!
Jack vagyok és nagy örömmel jelentem be, hogy a kicsiny írói közösségünk egy újabb sráccal gyarapodott. Szóval, akik fiús történetekre vágytak mostantól még esélyesebb, hogy olyan történetet olvashassanak amik érdekelhetik őket!

Üdv köztünk Caspian! Mióta ismered az oldalt és mi volt az ami rá vett téged, hogy csatlakoz hozzánk?

Helló! Egy éve biztosan látogatom az oldalt. Kezdetben néha-néha. Néhány hónapja csak a történetekre és az információkra vadásztam, hogy minél többet megtudjak rólatok. Tetszik amit látok.

Mindketten tudjuk, hogy nem egy novella volt az első amivel megleptél minket. Kérlek, mesélj erről!

Így igaz. A Mikulás fia, az karácsonyi eseményre készült. Kyra készítette el a képeket, hogy megjelenhessen az oldalon. Eredetileg én az Amazon Sims + csapatához szerettem volna bekerülni egy sorozattal.


Nos, benne vagy. De attól még lehet más műfajban írni és természetesen a fiatalabb korosztálynak. Olvastam a Hét démon egyikét. Nekem tetszett és A Mikulás fia is. Az utóbbi lett a kedvenc karácsonyi Simnovellám.

Köszönöm, meglepődtem. Szeretnék sok felé nyitni. Tanulni, fejlődni. Úgy érzem köztetek erre van lehetőségem.

Sok sikert kívánok neked a jövőben! Örülök, hogy csatlakoztál hozzánk!

Kérdezett: Jack
Válaszolt: Caspian


Készült: 2017.12.13.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése