2017. december 26., kedd

Amazon Sims: Tóth Ádám

Tóth Ádám

Első képregény simnovellája megjelent: 2017-ben
Az Amazon Sims szerkesztőitől külön elismerést kapott a sikeres képregényeiért.

Bemutatkozás:

„Sziasztok!

Ádám vagyok és nagyon régóta imádom a Simset. Nekem a Sims 2 volt, amivel először játszottam és azt is unokatesóm szerezte meg nekem. Utána jött a 3, a nagy szerelem. Imádtam és az összes kiegészítő megvolt. Érdekesség, hogy az utolsó kiegészítőt egy másik unokatesómtól kaptam karácsonyra. Ahogy megjelent a Sims 4 rájöttem, hogy sokkal több dolgot ki tudnék hozni belőle, szóval elkezdtem alkotni. Mindig is érdekelt a filmek világa, kisebbként még írogattam itthon forgatókönyv szerűségeket is. Ezért akartam a Simsben is valami filmet/sorozatot létrehozni.
Szoktam gépezni, de leginkább csak Sims meg néha egy kis lol.
Régen rengeteget sportoltam: foci, úszás, kűzdősport és még táncolni is megpróbáltam. Mára ezek nagy része már egyáltalán nem foglalkoztat, még focizni szoktam kijárni néha. Mostanában inkább heti egyszer eljárok konditerembe, ha sikerül rávennem magam, de amúgy kívülről nem változott semmi.
Ja meg cserkész is vagyok, szóval jó sok mindent csinálok.

A történeteimről… Sims 4 képregény sorozatokat gyártok. Eddig összesen 3 volt. Az első a Szomszédok, ami a legnagyobb sikerem és már két évadot is megélt, a másodikat letagadom, a harmadik pedig a Titkok. Nagyon szeretem csinálni a sorozataim. Még hosszú ideig fogom alkotni az ilyeneket, hogy bővüljön a lista.
Műfajra inkább akció, krimi és kaland keverékeket gyártok. Én azt szeretem egy sorozatban, ha az megdolgoztatja az agyat, tele van rejtélyekkel, izgalmakkal és fordulatokkal. Na meg nyomokban erotika is fellelhető a történetekben, de hát anélkül nem élet az élet.”

Interjú:
Tóth Ádám tervei 2018-ban (Spoileres interjú)

Megjelent alkotásai:

Képregény simnovellái:


Titkok – Karácsonyi különkiadás (2017.) → Amazon Sims +
Titkok - Nyári különkiadás (2018.) → Amazon Sims +
Titkok - Halloweeni különkiadás (2018.) → Amazon Sims +
Titkok - II. Karácsonyi különkiadás (2018.) → Amazon Sims +

Sorozatai:

Szomszédok – 1. évad (2016.)
Szomszédok – 2. évad (2017.) → Amazon Sims +
Titkok I. évad (2017.-2018.) → Amazon Sims +
Szomszédok - Spin-Off: Jack élete (2018.-)
Szomszédok - Spin-Off: Emma nyomoz (2018.-) → Amazon Sims +
Titkok II. évad (2019.-2021.) → Amazon Sims +
Vírus I. évad (2021.-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése