2017. március 10., péntek

Anubis - God in the Dark: 5. rész: Medencés buli, egy forró nyári napon Írta: *Kyra*


Hétvégén, elérkezett az emlegetett medencés buli. Nagy volt a forróság, de a medencében és annak környékén, azért még elviselhető volt. Edmond nem okozott csalódást. A legjobb formáját hozta a keverőpultnál. Reggel, fürdőruhás hölgyek amint meghallották a dübörgő ritmust, rögvest a férfi köré gyűltek. 


Déltájt, Edmond kis időre elvonult. Gondolta, ráfér a pihenés és tudna már harapni valamit. A nyugalmat azonban, nem sokáig élvezhette:
Hé, Ed! Nézd!


Mutatott Kevin egy szőke, zöld bikinis nőre. Edmond pedig megcsodálta:
Jó bőr. Ő a barátnőd?


Kevin még midig a nőt bámulta, majd megrázta a fejét:
Dehogy is. Ő téged akar. Illetve, azóta érdeklődik felőled, amióta megismertem és meséltem rólad.
A másik férfi kissé gúnyosan figyelt, s hegyezte a füleit. Egyre jobban fúrta a kíváncsiság:
Miket meséltél te rólam?
Lényegtelen. Inkább az a fontos, hogy itt vagy, és ő is. Azt mondja, „isteni” kezei vannak. Továbbá máshol is, ha érted a célzást...
Persze, hogy értem... Szóval, csípjem fel?
Kevin vállat vont:
Ahogy tetszik. Értem ne aggódj. Az én kiszemeltem is itt van. – Mutatott rá.


A borzas frizurájú férfinak kissé elállt a szava:
Képes voltál a bunkó, rendőr bulát is meghívni? Amúgy, ez komoly?
Kevin lelkesen bólogatott:
Ja, komoly. Csak ő még nem tudja.
Az idősebbnek elkerekedett a szája:
Szerintem, odavan a szerepjátékokért... A bilincs és a gumibot nála tuti elengedhetetlen.
A barátjának is hamar beindult a fantáziája:
Úgy még nem volt dolgom nővel. Lehet, ideje kipróbálnom. – Indult a bikinis hölgy felé. 


Edmond utána szólt:
Hé, csak óvatosan! A sokkolót kihagytam!
Azt úgyse alkalmazná... Én ahhoz túl cuki falat vagyok.
Ed halkan megjegyezte:
Ha ismerne, az lenne az első, amit bevetne ellened...


Mit mondtál? Alig hallottam… – Szólalt meg mögötte valaki. Edmond megfordult, s meglepődött:
Olga... Szia, ne haragudj. Észre se vettem, hogy te is itt vagy.
Szia! Nem hívtál...


Ed már bűnbánóan nézett a fiatal nőre:
Bocsánat, sok dolgom volt. Utána meg jólesett a nyugalom. Remélem, megérted. Azt hittem már haza utaztál...
Ezt a bulit, nem akartam kihagyni. Főleg amikor hallottam, hogy te is itt leszel.


Edmond és Olga hosszasan beszélgettek. Majd a férfi jóllakottan és újult erővel, visszament a pult mögé. A vendégek már nagyon hiányolták.


Este, amikor már mindenki kidőlt az alkohol hatásától, Edmond és a szőke, zöld bikinis nő, lassan összemelegedett. A férfit teljesen levette a lábáról, a számra még ismeretlen szőkeség. 


Másnap, úgy kora délután, Edmond a nőnek csak a hűlt helyét találta. A szőkeség nevére és a telefonszámára, a párnán, egy cetlin talált rá:
Leona… Gyönyörű név. 


Nem időzhetett sokáig. Indulnia kellett. A szoba előtt, Kevin fülig érő mosollyal fogadta:
Na, tényleg „isteni” keze van?
Edmond nem tudott bőségesen beszámolni az éjszakájáról, ahogy azt a barátja remélte:
Fogalmam sincs. Alig emlékszem valamire. Neked összejött a bunkó nővel?
Kevin duzzogni kezdett:
Ne bunkózd le... Amúgy, az égvilágon semmi se volt. Lehet, csak azért jött el, mert munkamániás. Folyton levegőnek nézett…
Nem akarlak még jobban letörni, de én vele kapcsolatban, semmin sem csodálkozom. Tuti frigid…



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése