2016. november 13., vasárnap

Interjú: Kifaggattam a The Hunter íróját

Üdv mindenkinek!
Marcsy vagyok, az Amazon Sims oldal segítője, pontosabban a facebook oldalán egy posztoló adminja.

Kyrát, az Amazon Sims alapítóját, nagyon régóta, személyesen is ismerem.
Nagy rajongója vagyok a történeteinek. Most a The Hunter című történettel kapcsolatban faggatom ki.

A történet 2014-ben jelent meg először az oldal facebook oldalán. Azóta törölve lett, és módosítva. Hogy mit kell pontosan tudni magáról, a négy epizódos történetről, ebből az interjúból megtudjátok:

Első kérdésem: mikor írtad a történetet?

Még gyerekkoromban. Sajnos, csak egy részét tudtam kivitelezni a Sims2-vel.
Így csak négy epizódos lett. Pontosabban egy előzménytörténet.

Az jó régen volt. Emlékszel? Két éve faggattalak, hogy mikor lesz a történetednek folytatása. Akkor azt írtad, hogy még a jövő zenéje. Jelenleg, a Sims2-vel, bizonyos kiegészítő nélkül, nem tudod kivitelezni. Az utóbbi hónapokban láttam, nagyon rákaptál a Sims 3 szériára. Így, evvel már lehetséges, hogy folytasd a történeted illusztrálását?

Benne van pakliban. Nem olyan régen írtam egy vázlatot. Tervben van egy simnovella. Ami igaz, nem foglalja magába a teljes történet folytatását, csupán egy részét.
Ha úgy látom, jól megy a forgatás, van érdeklődés,
akkor esélyes, hogy lesz egy újabb sorozat a The Hunter-ből.

Fantasztikus! *.*
Én, személy szerint már nagyon várom. Mikor láthatjuk a szereplőket Sims 3-as formában?

Idén nem biztos, inkább jövőre fogom őket elkészíteni és feltenni az oldal Facebbok oldalára.

Egyre jobban felcsigázol. Maga a The Hunter történet, milyen hosszú? Mennyi epizód van még vissza belőle?

Nagyon régen írtam, így pontosan nem emlékszem rá. Nem vagyok biztos benne, hogy eléri a tíz epizódot. Bár, ezt minden sorozatom írása, legépelése előtt ezt nyilatkozom.

Köszönöm szépen a válaszokat!
Várom, és remélhetőleg bátorkodhatom többes számban nyilatkozni: szóval, „várjuk” a történeted folytatását, miképp alakul, folytatódik Kaylin és Jared kalandja :)

Faggatózott: *Marcsy
A kérdésekre válaszolt: *Kyra*
Készült: 2016. 11. 13.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése