2023. január 17., kedd

Interjú: Várható-e idén új sorozat az Amazon Sims oldalon? (2023.)

Sziasztok!

Erika vagyok, és hosszú szünet után visszatértem, hogy meg tudakoljam: Milyen új sorozatot olvashatunk az Amazon Sims oldalon? Illetve, lesz-e egyáltalán sorozat? Az utóbbi visszajelzések arról szóltak, hogy leginkább  idősebb korosztálynak készülnek rövid történetek és sorozatok. Az Amazon Sims pedig leginkább csak rövid történeket, képregényeket fog publikálni. Ennyi „csendes” hónap után, tényleg erről lenne szó? Erről fogok beszélgetni az oldal főszerkesztőjével, Kyrával és egy meglepetés vendéggel.

Szia, Kyra! Igazak a pletykák? Idény tényleg csak rövid történetek fognak megjelenni az említett oldalon?

Kyra: Szia, Erika! Köszönöm a kérdést. Az igazság az, és most már felesleges titkolni... az utóbbi időben Sentineltől kaptam egy hét epizódból álló sorozat vázlatot. Ő az Amazon Sims + oldalra szánta, ami egy ott megjelent történethez kapcsolódik. Tartalmilag inkább tizenkét éven felülieknek lehetne besorolni. Mivel semmi olyan nem történik benne, ami miatt szigorúbb besorolást érdemelne. Változtatni nem akart, így én zöld utat adtam a kivitelezésére. Azóta is segítek neki a tartalmak összegyűjtésében és szereplők megalkotásában. Majd ő eldönti szeretne változtatni rajtuk. Nadiát újra átalakítottam, így már egy harmadik változatot láthatunk róla. Kevésbé lesz élethűbb, inkább az első verzióra tértem vissza. De a legfrissebb egyedi tartalmakkal frissítettem fel a külsőjét.


Örülök, hogy idén is olvashatunk valamit az oldalon. Szerintem ezzel nem csak én vagyok így. Nadiát már volt szerencsénk megismerni egy nagyon rövid történetben. Ott folytatódik a sorozat, ahol az ő története abba maradt?

Sentinel: Szia, Erika! Erre a kérdésre én szeretném megadni a választ. Természetesen tervben van annak a történetnek is a folytatása. Talán idén bele fér még egy sorozat az Amazon Sims+ oldalra. De ez még a jövő zenéje. Az említett sorozat a múltban játszódik. Teljesen más környezetben. Ebben megismerhetjük Nadia múltját, ki is ő válójában...stb. Kalandos, romantikus sorozatra lehet számítani. A második évad már a Pluszra fog felkerülni. Úgy tervezzük, hogy jövőre.


Üdvözöllek Sentinel, örülök, hogy becsatlakoztál hozzánk! Középkor? Nagyon érdekes, mert ami tavaly megjelent, az olyan volt, mintha a jelen időben játszódott volna. Ez időben egy elég nagy ugrás. Ki fogja illusztrálni a sorozatot? Hol tart jelenleg a kivitelezés? Mikor olvashatjuk?

Kyra: Még kérdéses, hogy ki lesz az illusztrátor. Nagyon sok tartalomra van szükség, szerencsére engem a Középkor, fantasy téma már foglalkoztat egy ideje a Xenopha sorozatom miatt. A saját gyűjteményemből is tudok válogatni. Ami meg könnyíti a dolgom. Bár így is elég nehéz, mert élethűbb megjelenítés a cél. Ami akár egy meglévő világ, épületek átalakítását is eredményezheti. Középkori témában ilyen tartalmat sajnos nem találtam. Így marad a renoválás. A világ átalakítása már egy könnyebb feladat. A megjelenés tavasz vége, esetleg nyáron várható. Ez szabadidőtől és a megfelelő tartalmak összegyűjtésétől függ. Természetesen a képregény szeretésében Caspian is segíteni fog. Ő a közösségünkben már egy állandó szerepet tölt be, képszerkesztőként.


Sentinel: Igen, időben tényleg nagyot ugrunk vissza a múltba. De ennek megvan az oka. Már a bevezetőben el lesz magyarázva mi is történt, történik éppen. Így az olvasók számára érhetőbb lesz, milyen sorozat, történet elé néznek. A jövőben játszódott történetre már teljesen más szemmel fognak nézni. Érteni fogják az ottani sejtelmes utalásokat.

Alig várom, a sorozatot! Sőt, hogy megértsem ki ez a Nadia, akiről szólni fog. Nekem most így hirtelen a Hegylakó női változata jutott eszembe róla. Majd meglátjuk, tévedtem-e. Köszönöm, hogy válaszoltatok a kérdéseimre, további jó munkát kívánok nektek!

Kérdezett: Erika
Válaszolt: Kyra és Sentinel
Készült: 2023. 01. 16.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése