2022. február 1., kedd

Interjú: Varázslós történetek 2014-től napjainkig

Sziasztok!

Erika vagyok és visszatértem egy újabb interjúval. Ebben olyan írókat, illusztrátorokat kerestem fel és tettem fel nekik a kérdéseimet, akik az utóbbi időben varázslós történeteket írtak, illusztráltak és jelenleg is dolgoznak ilyen történeteken.
Az Amazon Sims 2014 januárjában látta meg a napvilágot. Ebben az évben több rövid illusztrált sorozat jelent meg. Tündéres, boszorkányos... de volt köztük egy varázslós is: a Curse of the Kiss. Erről a történetről még nem készült videós tartalom a Youtube csatornánkra. De tudjátok, ami késik nem múlik. Első körben Kyrával fogok beszélgetni. 

*

Szia! Nekem tetszett ez rövid sorozat. Azóta is várom annak folytatását. Gondoltál rá, hogy folytasd, befejezd?

Kyra: Szia! Őszintén... teljesen megfeledkeztem Galatea történetéről. Évekig tervben volt a folytatás. Elkészültek a legújabb epizódok a következő évadhoz. Ha jól emlékszem meghalt az akkori gépem, és minden elveszett. Talán egy epizód jelent meg a második évadból.

Tényleg? Lehet, hogy olvastam. De sehol sem találom. Csak az első évad van fent az oldalon.

Kyra: Nem volt értelme fent hagyni. Amikor meglett a The Sims 3 akkor még az volt a tervem, hogy újra le fogom illusztrálni, de már azzal a szériával. Néhány évig azon agyaltam mi legyen a sorozat sorsa. Készült felmérés, kérdőív, melyekből azt az információt kaptuk az olvasóktól, hogy nem gond, hogy más szériával, külsőleg módosult szereplőkkel fog folytatódni a sorozat. A visszajelzésekből leginkább a folytatáson volt a hangsúly. Tényleg egy sikeres sorozat volt abban az évben. De a többi rövid sorozatot is szerették olvasni.

Akkor felrakod a „sorozat folytatás” listádra?

Kyra: Úgy érted, ha készülök a közeljövőben egy újabb sorozattal, akkor Galatea története is benne legyen a terveimben?

Így van! Szerintem másokat is érdekelne. Nagyon szép világot alkottál meg. A szereplők érdekesek és szerethetőek voltak. Véleményem szerint, érdemes lenne folytatnod.

Kyra: Köszönöm szépen! Ezen még elgondolkozom és felkutatom a régi írásaimat. Jelenleg még tart az oldal karbantartása. Meglehetősen sok történetet nem lehet elolvasni. Ez annak is lehet az oka, hogy az elmúlt időszakban a Blogger nagy változtatásokon esett át. Sok munka áll még előttem.

Megtörtént a legrosszabb... elvesztek a tartalmak és már nem olvashattuk el a Curse of the Kiss legújabb epizódjait. Éveken át nem olvashattunk varázslós történetet az oldalon (oldalakon). Azonban négy év után, 2018-ban csatlakozott hozzánk Lesley M.. Neki köszönhetjük Célia történetét és persze Kyrának, aki leillusztrálta. Két évvel később (2020.-ban) Lesley M. úgy döntött, megírja és leillusztrálja ennek a világnak az előzménytörténetét. Megismerhettük Gwendoline Durhamot. Információim szerint, még tervben egy újabb Gwen történet. Így hát megkérdezem az írót, mikor olvashatjuk el a folytatást.


Szia, Lesley! Mi újság veled és történetírással?

Lesley M.: Szia, kedvesem! Annyira aranyos, hogy pont a feleségemmel készül ez az interjú. A kérdésedre felelvén: az utóbbi időben fontosabb elfoglaltságaim voltak ennél a számomra kedves hobbinál. Munka, család és amikor van alkalmam pihenek is egy kicsit, hogy bírjam a hajtást. Nekem a család az első és az anyagiak, hogy minden meglegyen amire szükségünk van. Teljesen belefeledkeztem. Ez eléggé meglátszik az Író-olvasó csoportban, hogy már mennyire nem szólok hozzá a posztokhoz. Jelenleg a vakáción jár az eszem. De ígérem, ahogy tudok visszatérek egy újabb képregénnyel. 

Köszönöm szépen, hogy megosztottad velem, velünk!


Még ebben az évben jelent meg Caspiantól, az oldal egyik legkedveltebb képregénye, a The Lost Hero. Én is odavoltam érte és reméltem, mihamarabb kap ez a romantikus történet egy folytatást. Igaz, tavaly indult útjára a folytatása, sorozat formájában: Ekta Sahu – Four Seasons címmel. Sir Bastien Radovik lovag nekem is belopta magát a szívembe. Nagyon érdekel, hogy ő mikor fog visszatérni?

Caspian: Sziasztok! Az első évadban biztos, hogy nem. Annyit elárulok, hogy a második évadban. Mivel a technika engem is megviccelt, így Kyrát kértem meg, hogy készítse el újra a képek alapján. Én is várom, hogy a sorozat eljusson az ő megjelenése pillanatához. Nekem is hiányzik Bastien.

Köszönöm szépen, hogy lerántottad a leplet! Én is nagyon várom! Az első évadhoz pedig gratulálok! Nem olyan a történet, mint amire számítottam, de örülök, hogy jobban megismerhetem Ektát.

Most elérkeztünk egy újabb íróhoz. Neki köszönhetjük a Devil's Hill című képregényt. Visszautazva az időben, úgy két éve írt a csoportba, hogy egy varázslós történeten dolgozik. Mi újság jelenleg? Mikor számíthatunk a történet megjelenésére?

Sentinel: Szia! Köszönöm a kérdéseket. Pont a legjobbkor időzítetted őket. Úgy egy hete kezdem el illusztrálni egy képregényt, ami ehhez a témához kapcsolódik. Nem sok kép van már vissza (a 150 képből). Lehet, mire kikerül ez az interjú, már be is küldöm nektek. 


Ez nagyszerű! Mesélnél nekünk róla egy kicsit? Miért csak ennyi év után kezdted el elkészíteni a képregényt?

Sentinel: Az volt a gond, hogy a The Sims 4-hez nincsenek lovak. Vannak dekorációk, Kyra küldött párat, de abban egyetértettünk, hogy azok nem a legjobb minőségűek... főleg, ha vágtatós jelenetre lenne szükség. Nagyon sok történetet írtam. Rövid sorozatokat, előzményeket, kiegészítéseket. Nagyon tanácstalan voltam a megvalósításával, magával az illusztrálással. Kérdeztem Kyrától melyikkel kezdjem... de ő azt tanácsolta idősorrendben lenne a legjobb, hogy az olvasók számára követhető legyen. A lovak hiánya miatt, szinte egy „in medias res” hatásban lesz részük az olvasóknak... pont a közepébe vágtam bele ennek a varázslós világ történetének az elmesélésébe. A közeli jövőben játszódik, egy modernebb világban... de ezt majd a bevezetőben jobban ki fogom fejteni, mi is történt a történet elején, mire lehet számítani. Egy varázsló és egy harcos barátsága elmesélése volt az alap koncepció. De kellett egy nő is a sztoriba, hogy még „izgalmasabb” legyen. Kyra találta ki, írta meg és készítette el nekem Nadiát. Kicsit hasonlít Ektára, a másik történetből... A személyisége, ahogy leírta hogyan fejlődik... annyira megihletett... Azt tudni kell róla, hogy eléggé komoly, magányos, kötelesség tudó életformát képvisel és olykor nem veti meg a férfiakat. Ezért is van és lesznek is erotikusabb jelenetek a történetekben. Neki több kalandot, történetet írtam és próbáltam összemosni a másik kettő karakterrel. Ahogy tudom, sikerül, ezeket is szépen lassan le fogom illusztrálni. Bevallom, most változtattam a kapott Simeken. Láttam, vannak realisztikusabb tartalmak és mindenképpen ki szerettem volna próbálni. Ebben a történetben így fognak kinézni. Lehet, a többi történetben az eredeti (kapott) formájukban fogom leillusztrálni őket. Kyrával nem zártuk ki, hogy ha nem lesznek lovak ebben a szériában, akkor a The Sims 3-al lesznek azok a történetek megvalósítva. Nekem nincs meg az a játék, ezért benne van a pakliban, hogy Kyra fogja leillusztrálni.

Sajnálattal olvasom, hogy akadályokba ütköztél. Annak örülök, hogy adtad el, nem mondtál le róla, hogy elkészítsd. Ez manapság ritka. Kyránál láttam, olvashattuk, hogy egy-egy projekt megvalósítása akár évekbe is telik, mire megfelelő tartalomhoz jut hozzá. Az ő kitartása is dicséretes.
Ha jól értem, akkor ezt a történetet az Amazon Sims+ oldalra fogod beküldeni és várhatóan az ehhez kapcsolódó rövidebb és hosszabb történetek is ott fognak megjelenni.

Sentinel: Így van. Pont ő az, aki arra ösztönöz, hogy ne adjam fel. Ha kell segít, még ha több időbe is telik, mint amit az elején éppen elképzeltem, terveztem. 
Eredetileg tizenkét éven felülieknek terveztem. Azonban rá kellett jönnöm, hogy a felnőtt, érett karakterekhez ez nem életszerű. A felnőtt lét eléggé komplex. Szeretném minden oldalról bemutatni őket, beleértve ahogy változnak, fejlődnek az idők során. Ebben a történetben az idő múlását egy-két ezer évre kell érteni. Mivel vannak hosszú életű, nagy hatalmú varázslók is, a halandók mellett. A történetben ezek is el lesznek mesélve, be lesznek mutatva.

Én nagyon várom a történetet és remélem, mihamarabb megoldódik a lovas jelenetek megoldása. Igazatok van, a lovak tényleg hiányoznak a játékból. 

Köszönöm szépen mindenkinek, hogy a rendelkezésemre áltatok! Nagyon jó volt nosztalgiázni veletek. Továbbá várjuk szeretettel a legújabb varázslós történeteket is!


Kérdezett: Erika
Válaszolt: Lesley M. Kyra, Caspian és Sentinel
Készült: 2022.06.12.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése