2021. október 26., kedd

Interjú: Milyen sorozatok fognak megjelenni 2022-ben?

Sziasztok!

Erika vagyok. Az Amazon Sims oldalon rövidesen befejeződnek a futó sorozataink. Ami azt jelenti, hogy hamarosan újabb sorozatok fognak premierezni!
Ebben az interjúban megérdeklődöm, hogy főszerkesztő mely sorozatoknak fog adni zöld utat. Milyen sorozatokat olvashatunk 2022-ben az Amazon Sims és testvéroldalán, az Amazon Sims+-on.

Szia, Kyra! Idén milyen sorozatokra számíthatunk?

Kyra: Szia! Egy sorozatban biztos vagyok, ami az Amazon Sims oldalon hamarosan premierezni fog. Az Tóth Ádámtól a Vírus c. képregénysorozat második évada.

Erre egyáltalán nem számítottam. Azt tudtam, hogy a sorozat már túl van a felén és hamarosan befejeződik. Nem tudom milyen befejezésre számíthatunk, de engem a folytatás is érdekel.
Most Ádámtól fogok kérdezni.

Mire számíthatunk a második évadban? Lesznek új helyszínek, újabb szereplők?

Ádám: Igazából a jelenlegi szereplőket nem szerettem volna lecserélni, de lesz pár új szereplő, akiknek fontos szerepük lesz. Új szereplők helyett inkább pár mellékszereplőt fog többet szerepelni. Illetve igyekszem egyre gyakrabban megmutatni, hogy a sorozataim egy univerzumban játszódnak. Például a Titkok 2.évadában volt egy epizód, ami a Vírus városában játszódott, szóval a Vírus 2.évadában is lehet számítani vendégszereplőkre más sorozataimból. 
A vírust alapból két évadosra terveztem és igazából a második évad a lényegesebb, az izgalmasabb, az első csak felvezetés, féltem is, hogy unalmas lesz az első. 

Igen, én emlékszem rá. Akkor esett le, hogy „lehet” valami párhuzam, amikor elkezdtem olvasni a Vírus c. sorozatodat. Szerintem egyáltalán nem unalmas a sorozatod.

Kyra, az Amazon Sims+ oldalon milyen új sorozatra számíthatunk?

Kyra: A Titkok második évadának a befejezése után, nagy lett ott az üresség. Én kevés szabadidő mellett, publikáltam 1-1 mellék-, illetve kiegészítő történetet a Sword's Edge sorozatomhoz. Ezeknek köszönhetően, sikerült nagyjából újra felépítenem annak a sorozatnak a világát, újra megalkotnom annak szereplőit. Ez már motivál a sorozat első évadának befejezésére. Visszatérve a kérdésedre, nekem lett egy újabb közös projektem Caspiannal. Egy ideje közösen dolgozunk egy rövid Sci-fi sorozaton, a Steel26-on. Ezzel szeretnénk kitölteni az űrt, melyet a Titkok sorozat hagyott maga után.

Nagyon sajnálom Kyra, hogy technikai okokból kétszer is újra kellett kezdened a saját világaid újraépítését. Azonban nagyon boldog vagyok, hogy sikerült a célod és ezzel visszaszerezned a lelkesedésedet is. Tegyük fel, Amint a Sword's Edge első évada is befejeződik, várható az helyett egy újabb sorozat premier, esetleg annak a második évada?

Kyra: Nagyon régóta tervben van a második évada. Vannak vázlatok, remek elképzelések. A közelmúltban már egy harmadik évadról is elkezdtem fantáziálni... De van egy korhatáros Fantasy rövid sorozatom, ami szintén technikai okok miatt nem premierezett, pedig már egyszer elkészítettem a főszereplőt. Azt is ki találtam melyik szériával lesz leillusztrálva és mely világban fog játszódni. Ez a kettő van tervben. Mivel régen volt fantázia sorozat és rövid is, szerintem belefér az idei évbe. 


Visszatérve az Amazon Sims oldalra. Jön a Vírus második évada. Le fut az Ekta Sahu sorozat első évada. Lehet, idén végre olvashatjuk a The Dreamers sorozatot?

Kyra: A The Dreamers, az egy hatalmas projekt. Annak a kivitelezéséhez, nekem sok szabadidőre lenne szükségem, ami tavaly egyáltalán nem volt. Ami erősen meglátszott... Most talán lesz egy kevés. Mert nem vállalok beugrós munkákat, részben egészségügyi okok miatt is. Az Amazon Sims oldal felől nehéz dönteni, mert nagyon sok sorozattal álltak elő a közösségünk írói/illusztrátorai. Fantasztikus történeket, sorozat vázlatokat olvashattam eddig... Nagyon nehéz dönteni. Általában mások projektjeit szoktam támogatni, előtérbe helyezni, ezzel a sajátjaimat félre söpörni. A listán szerepel: A város neve: Espoir, Az előzménytörténetek folytatása: Ametiszt, Carmen Segar története (Épp hogy véget ért a nyár). Ekta történetének is tervben van a második évada. Továbbá ott van Sentinel sorozata. Annak a főszereplőjét korábban már elkészítettem és készült róla egy Sim alkotó videó a csatornánkra. Ilyen videókból van egypár... van miből válogatni. Lehet, ebből szavazást fogunk indítani. A The Dreamers fent marad a tervezett sorozatok listáján, azt majd meglátjuk. A kivitelezés technikai részével nincs gond, mivel az utóbbi időben több újabb tartalommal bővítettem ki a játékomat. 

Ez aztán a lista! Sok történetre emlékszem és mindegyik folytatását kitartóan várom. Tudom, bár nem tapasztaltam, sok idő és munka van egy-egy ilyen történet elkészítésében. Én remélem a legjobbakat, és hogy idén is színes, érdekes történeteket fogunk olvasni az oldalakon. Még annyit kérdeznék, hogy milyen rövid képregényekre és Simnovellákra lehet idén számítani?




Kyra: Tündi és Sentiel korábban már bejelentették a közös projektjüket a Fehér szoba és szörnyet. Caspian régebben megírta a Pajzs című képregényéhez a szöveget. De mivel hiányos a The Sims 4 gyűjteménye, így várhatóan én fogom leillusztrálni. Ami tavaly tervben volt, de időhiányában elmaradtak: A macskaszerelem (Zahira történetének befejezése) és egy újabb Police Story történet. Eddig ezek kerültek fel a listára. A továbbiakban, így év közben meglátjuk, ki miről számol be neked lelkesen. 

Köszönöm szépen Kyra és Ádám, hogy válaszoltatok a kérdéseimre! További jó játékot és jó munkát kívánok nektek a készülő történeteitekhez!

Kérdezett: Erika
Válaszolt: Kyra és Ádám
Készült: 2022. 01. 06.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése