2018. július 18., szerda

Interjú az írókkal: A Simnovellák folytatásáról (2018.)

Helló mindenkinek!

Jack vagyok és visszatértem, hogy újabb kérdéseket tegyek fel. Emlékezzünk vissza, hogy az Amazon Sims + szerkesztősége egy kérdést tett fel nektek, hogy megtudják:
melyik Simnovella sorozatváltozatát várjátok a legjobban?

Íme az eredmény:


Célia története volt a legnépszerűbb. Az író aktívan követte a szavazás menetét. Amikor felvettük vele a kapcsolatot, hogy gratuláljunk neki megosztott velünk valamit. Ebben az interjúban ő is bővebben beszámol a terveiről:

Meglepődve fogadtuk a reakciódat, amikor felkerestünk. Kérlek, írd le néhány mondatban amit velünk megosztottál.

Lesley M.:
Örültem a szavazás eredményének és nagyon köszönöm a pozitív visszajelzést! 
A sorozatomat is Kyra illusztrálja le. Mostanság neki van éppen elég dolga a saját történeteivel. Arra gondoltam, hogy a szavazás eredményére való tekintettel meglepem az olvasókat egy-egy rövid történettel amik Célia életéhez, történetéhez kapcsolódnak. Úgy tervezzük, mire Kyra elkészül az illusztrálással, addigra már kialakul egy teljes kép Célia világáról.


Küldtél be hozzánk egy borítóképet és egy leírást hozzá. Akkor mi nem sejtettük, hogy Gwendoline Durham neve kapcsolódni fog az eddigi írásaidhoz. Mit kell tudnunk róla, illetve mit szeretnél megosztani velünk?

Lesley M.:
Gwendoline neve sokszor felfog tűnni a sorozatban. Csupán említés szerűen. A szavazás eredménye még jobban meghozta a kedvem, hogy jobban kidolgozzam a történetet: Kicsit kitérjek a részletekre. Ezért éreztem fontosnak, hogy Gwent bemutassam az olvasóknak. Neki fontos szerepe van Célia életéhez, karrierjéhez. 

Én örülök, hogy te és Kyra együtt dolgoztok. A történet izgalmas, van benne akció és mágia. Gondolom a sorozatban még többre lehet majd számítani. A képek fantasztikusak. Tetszenek a szereplők és a helyszínek. Kb. mikorra várható a sorozat?

Kyra:
Én nekem mostanában nagyon kevés időm van foglalkozni a játékkal. Az illusztrálásra való felkészülés kb. kettő-három napomba telik. Hozzátenném Lesley írt egy másik novellát, melyet szintén én illusztrálok le. Azt augusztusra tervezem leillusztrálni. Ott vannak még a saját sorozataim, plusz amit még elvállaltam. Kb. kettő hónap mire jobban átlátom mivel tudok még foglalkozni. Novemberben lesz a félelem hónapja, arra tűztem ki a Célia – Send Me An Angel című Simsorozatot. Ez idő alatt Lesley Simnovellái, előzménytörténetei fognak szépen lassan premierezni. Mi legalábbis így beszéltük meg.

Jól hangzik és jó munkát kívánok nektek hozzá!
Térjünk vissza Aynához. Nagyon szoros volt a szavazás. Látszik, hogy az ő történetére is sokan kíváncsiak. Az egyik tervezett sorozatod az ő története lesz?

Kyra:
Igen. Eredetileg a Diákok hónapjára terveztem a sorozat premierjét. Mire lefut a sorozat, addigra pont premierezni fog a következő idősebbeknek szánt sorozat, a Send Me An Angel. 

Szeretnél mesélni egy kicsit a Sword's Edge folytatásáról?

Kyra:
Igen, de csak egy kicsit: A sorozat sok évvel később játszódik, amikor Ayna már gimnáziumba jár. Sok új szereplő fog megjelenni a történetben. A sorozatban néhány epizód évekre ugrik vissza. Ami azért volt fontos, hogy megtudjuk Ayna jelenlegi lelki állapotának okát. Ezért választottam a sorozatnak azt a címet hogy „Memories”.

Ezzel arra utalsz, hogy a sorozat kettő vagy akár több évados lesz?

Kyra:
Kettő évadosra terveztem. A folytatásról még nem szeretnék beszámolni. Arról csak vázlatom van. A második évaddal tervezek pontot tenni Ayna történetének a végére.

Szóval, az idősebb korosztály se marad friss sorozat nélkül. Lesley, Gwendoline történeténél nem volt megadva, hogy kiknek ajánlod. Ez még nincs eldöntve vagy a fiatalabbak is olvashatják?

Lesley M.:
A történetben nincs olyan, amiért fel kellene hívni rá az olvasók figyelmét. Természetesen a fiatalabbak is olvashatják. Ha érdekli őket a folytatás, ahhoz már szülői engedély vagy néhány élet év eltelte szükséges. Célia egy felnőtt nő. Az ő életét egy fiatalabb olvasó nem biztos, hogy megértené, áttudná élni. Ne feledkezzünk meg arról amire a Simnovella is utalt, hogy az ő élete nem egy tündérmese. 

Jó munkát kívánok nektek! Várjuk Lesley az első illusztrált történetedet. Kyra, neked nagyon sok szabad időt és kitartást kívánok az illusztrálásokhoz! Köszönöm, hogy válaszoltatok a kérdéseimre!

Kérdezett: Jack
Válaszolt: Lesley M. és Kyra

Készült: 2018.07.17.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése