2018. március 1., csütörtök

Amazon Sims: *Marcsy


Amazon Sims szerkesztője és írója: 2014. január 16.-
Első Simnovellája megjelent: 2018.

Egyéb információ:

Szereti a romantikus és a fantasy történteket
Kedvenc Simsorozatai:
Light and Darkness, Zombie Hunters – The Outcast four, Last of the Paradise
Kedvenc Simnovellái:
Emlékeimben örökké, Épp hogy véget ért a nyár, Just a Moment, Ametiszt

Bemutatkozás:

„Sziasztok!

Annamária vagyok, az oldalon *Macsy néven vagyok jelen. Nagyon szeretek olvasni. Leginkább romantikus történeteket. Boldog házasságban élek. Voltam külföldön. De a szívem mindig visszahúzott. Szerkesztőtársammal, Tündivel sokat ötletelünk: Első közös projektünk a Fairy Tale fantázia sorozat. A közelmúltban megihletett minket Kyra Disney hercegnői, akikről egy rajongói történetet írtunk. A The Sims-et a bátyám mutatta meg nekem. Jelenleg a negyedik széria a kedvencem.”


Interjú:
Személyes élmények a csapatmunkáról (2018.)
Mi újság veled T&M? (2019.)

Megjelent alkotásai:

Simnnovellája:

Árva Rózsa (2018.)

Közös projektjei:

Amour Sucré – A fogadás (2014.)
Amour Sucré – Vakáció (2014.)
Campus Life (2018.- )
Fairy Tale (2018.)
Fairy Tale - Karácsonyi rejtély (2018.)
Az én főnököm (2018.) → Amazon Sims +
Jégtündér (2019.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése