2018. március 19., hétfő

Amazon Sims: Lesley M.



Első Simnovellája megjelent 2018-ban

Egyéb információ:
Szereti az izgalmas és az érzelmes történeteket
Kedvenc Simsorozatai:
Zombie Hunters – The Outcast four, Titkok I-II évad, Last of the Paradise
Kedvenc Simnovellái:
Black Simnovellák, Police Story Simnovellák, Ametiszt, The Lost Hero

Bemutatkozás:

„Szervusztok!

Lesley M. néven vagyok ismert az Amazon Sims és az Amazon Sims + közösségeiben. Házas vagyok, van egy kisfiam. Egy éve kezdtem el történeteket írni. Korábban csak versekkel foglalkoztam.

Eddig ismert novelláim: Celia – Innocence, A kígyó bőre alatt és egy közösen írt: A nyuszilány címmel. Egyiket se én illusztráltam, mivel a játékot a csatlakozásomkor még nem ismertem.
Jelenleg több közös projektben vagyok benne: a Campus Life és a The Dreamers c. sorozat. Szeretem ezt a közösséget, mert nem csak egyedül, segítséggel de közösen is lehet velük írni, alkotni.”
Sorozatok:
 
Campus Life - (2018.-)
The Dreamers (2021.-)

Simnovellák:

A nyuszilány (2018.)
Celia – Innocence (2018.), → Amazon Sims +
A kígyó bőre alatt (2018.)  → Amazon Sims +

Saját Simnovellája és képregénye:

Gwendoline Durham - Az elveszett (2020.)
Quand L'Amour Meurt (?) → Amazon Sims +




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése