2017. december 12., kedd

Interjú a Simnovella íróval (Jack)

Sziasztok!

Tündi vagyok az Amazon Sims oldal egyik szerkesztője és írója.
Ebben az interjúban Jack szerkesztő kollégámnak teszek fel kérdéseket a Black Simnovellákkal és a többi alkotásával kapcsolatban.

Idén, 2017-ben jelent meg kettő Black Simnovellád: a Peter Black & Black Cat és nyáron pedig a Black Cat. Tervezel a közeljövőben Simnovellát, esetleg Simsorozatot ezekkel a szereplőkkel?

Igen, egyértelműen. Már írtam karácsonyra egy újabb Simnovellát: Black Christmas címmel. Ez után már a Simsorozatra szeretnék koncentrálni.


Ennek nagyon örülök! Szerintem mások is akiket megérintett a történeted. Továbbra is Kyra fogja leillusztrálni?

Igen és nagyon hálás vagyok neki érte. A sorozat az még kérdéses.

Idén volt még egy Simnovellád az Üres horog. Nekem az is nagyon tetszett. Abból nem lesz sorozat?

Abból nem. Semmi ötletem, tervem nincs...

A felnőtt részleg indulása után premierezett: A bennünk élő örök gyermek. A premier után jelezted, hogy abból tervezel sorozatot.

Igen, azóta is csak két epizód készült el. A vázlat az elkészült, ami kb. 8 epizódos mini sorozat lesz. Nem tudom Kyra fogja-e leillusztrálni, az is lehet én veszem majd a fáradságot. De akkor Sims 4-ben látjuk viszont Emmát és Dimitrit.

Engem nagyon érdekel milyen képeket tudsz készíteni. Kyra nagyon ügyes író és illusztráló. Nagyon rendes tőle, hogy segíti mások alkotásainak megjelenését.

Ez így van, nem is vitatom. Azért érzem, hogy akinek megvan a játék és foglalkozik vele, az miért nem csinálja meg a képeket? Érzem, hogy erre utalsz... Kyrának csak néhány hónapja van meg a Sims 4 és már szinte profin kiigazodik rajta. Én a második szériával ismerkedtem meg először. A harmadik széria nálam szinte teljesen kimaradt. A negyedikkel én se olyan régen játszom. De szeretném bővíteni a kicsi gyűjteményem, hogy a történeteimet normálisan a szövegnek megfelelően le tudjam illusztrálni. Lényegében én azért kértem fel Kyrát, hogy segítsen. Nekem a Peter Back & Black Cat illusztrálása is nagyon tetszik, a harmadik szériával. Nagyon szuperek lettek a képek!

Melyik kiegészítőre lenne szükséged?

A City Living biztosan. Meg szerintem a Get To Work se ártana. Lényegében minden olyan kiegészítőre lenne szükségem, ami a hétköznapokban játszódó történeteim leillusztráláshoz szükséges.

Értem. Gondolom amíg nincs meg az illusztráláshoz minden amihez szükséged lenne, addig Kyrát fogod felkérni arra, hogy segítsen.

Igen, természetesen ha nem bánja és ráér.

Érthető. Nagyon várom a karácsonyi Simnovelládat is. További jó munkát, közös munkát kívánok neked és Kyrának!

Köszönöm, és igyekezni fogok!

Kérdezett: Tündi
Válaszolt: Jack

Készült: 2017.10.22.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése